П`ятниця, 26.04.2024, 16:22
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Їжівський ліцей

Оцінювання учнів 3-4 класів НУШ

Як оцінювати учнів 3-4 класів НУШ – методичні рекомендації

Міністерство освіти і науки видало методичні рекомендації оцінювання учнів 3 та 4 класів, які вчаться за новим стандартом.

Вони є в наказі №1146 від 16 вересня, опублікованому на сайті МОН.

Для учнів третіх та четвертих класів застосовується формувальне та підсумкове (тематичне, семестрове та річне) оцінювання.

“Важливу роль у формувальному та підсумковому оцінюванні відіграють критерії, за якими воно здійснюється.

Критерії оцінювання визначаються вчителем (із поступовим залученням до цього процесу учнів)

відповідно до кожного різновиду роботи та різновиду діяльності учнів з орієнтуванням на вимоги

до обов’язкових результатів навчання та компетентностей учнів початкової школи, визначених

Державним стандартом початкової освіти до другого циклу навчання (3-4 класи), й очікуваних результатів,

зазначених в освітній програмі закладу загальної середньої освіти

(модельних навчальних програмах)”, – пояснюють в міністерстві.

Формувальне оцінювання здійснюється через:

  • педагогічне спостереження учителя за навчальною та іншими різновидами діяльності учнів;

  • аналіз портфоліо учнівських робіт, попередніх навчальних досягнень учнів, результатів їхніх діагностичних робіт;

  • самооцінювання та взаємооцінювання результатів діяльності учнів;

  • оцінювання особистісного розвитку та соціалізації учнів їхніми батьками;

  • застосування прийомів отримання зворотного зв’язку щодо сприйняття та розуміння учнями навчального матеріалу.

“Результати формувального оцінювання відображаються в оцінних судженнях учителя / учнів / батьків,

що характеризують процес навчання та досягнення учнів. Оцінні судження вчителя мають бути об’єктивними,

конкретними, чіткими, лаконічними, доброзичливими, слугувати зразком для формулювання оцінних суджень учнями.

В оцінному судженні відображають прогрес учнів та поради щодо подолання утруднень, за їхньої наявності,

у досягненні очікуваних результатів навчання відповідно до програмових вимог“, – наголошують у відомстві.

Вчителям не потрібно виводити середні тематичні, семестрові та річні оцінки.

“У журнал та свідоцтво досягнень виставляється рівень за кожен результат навчання з навчальних предметів /

інтегрованих курсів наприкінці кожного навчального семестру (триместру) та навчального року.

Річним оцінюванням є результати навчання учнів за останній семестр (триместр)”, – пояснили у МОН.

У свідоцтві досягнень має бути розгорнута інформація про сформованість наскрізних умінь учнів та рівні результатів навчання.

Наскрізні уміння позначаються словами:

  • “має значні успіхи”;

  • “демонструє помітний прогрес”;

  • “досягає результату за допомогою дорослих”;

  • “потребує значної уваги і допомоги”.

Критерії оцінювання предметів та свідоцтво оцінювання

/21/dodatok_svidotstvo-dosyagnen-ta-predmedm.doc